ShArIng Is CaRiNg

Tuesday, December 28, 2010

Kesian Arif..kena iron

 sian abang bujang mama..


 my korean hero pakai songkok


 ehem..ehem..senyum manja

aduh2..aduh..atit..mama


assalammualaikum reader semua..
hari nie kan dah macam kemaruk kat blog nie
rasa nak berblogging jer..
dalam otak nie ligat memikirkan apa topik nak dingomelkan
tapi harus diingat
blog..blog jgak..kerja umah mesti siapkan oo..
anak2 mesti beres ooo
jangan berblog anak2 tak makan
ha..ha...

tgk gambar2 diatas?..
tulah anak bujangku
he..he..bujang tu..
anak lelakiku yg pertama
amboi statement...
namanya Mohd Arif Zulkarnain
n also knowed as my korean hero


tangan kanannya kena iron semalam
aduh..terasa bersalah yg amat sangat
tak sampai hati tgk dia menangis tersedu2
silap aku tgak
careless..
kesian anakku nie 
maafkan mama yer syg..

actually semalam..
masa tgah iron baju kat depan tv..tetiba phone papa bunyi
so aku cepat2 la angkat takut penting 
iron aku tinggal macam tu jer
aku ckp kejap jer
less that 2 minit..
bgtau caller tu suruh call no papa yg lagi satu 
coz phone nie dia tertinggal

alih2 jer aku dengar arif menangis bangai nak rak
nasib baik skit
cepat2 aku pegi ambik ubat gigi n kicap
ubat gigi utk bagi rasa sejuk
n kicap utk tak nak bagi kulit kena iron tu menggelembung

i'm so..so sorry arif



No comments:

Post a Comment