ShArIng Is CaRiNg

Monday, December 27, 2010

It"s like wake up call...




assalammualaikum n salam satu malaysia
serta salam piala aff..ehh ada ker
dah tu skrang kan semua org kemaruk bola
ha..ha..gurau jer la..

sebenarnya entry kali ini lebih kpada kesedaran aku sendiri
tentang apa..itu biarlah menjadi rahsia

nasib baik aku cepat sedar sebelum keadaan jadi 
bertambah parah
yelah kita sebagai manusia tak lari 
dari melakukan kesilapan
aku bersyukur kerana ia masih belum terlewat

bila dingat2 kembali aku heran kenapa 
aku boleh seberani itu
tindakan itu diluar kebiasaan
namun alhamdulillah Allah S.W.T masih 
melindungiku dr segalanya
aku mengaku diri ini selalu khilaf dan lalai 
dalam ujianMU

ujian kali ini lebih kepada ujian mempertahan emosi 
dan perasaan
namun kini segalanya jelas n nyata
PAPA iaitu suami tercintaku
ilah someone best that i ever had
aku terima kelebihan dan kekurangannya
tak kan ada penganti dirinya
lantak la org nak kata entry kali ini 
entri feeling ke,entry ngada ker...
ADA AKU KESAH

anyway sesiapa yg faham tu..sy ucapkan terima kasih
that mean a lot to me...

kepada keluarga ku
Xspecially papa n anak2
u are heaven tu me



No comments:

Post a Comment