ShArIng Is CaRiNg

Tuesday, December 28, 2010

GAIN WEIGHT...

Go to fullsize image





Go to fullsize image

assalammualaikum...semua
tq kpd sesiapa jer yg sudi drop by n jengah2 blog 
yg tak seberapa nie
tak berapa cantik..
sebenarnya i try my best utk decorate my blog
n nak tambah aplikasi yg canggih2
tapi dengan aku tak berapa nak pandai sgt
maklumlah baru lg..
n kalau ada sape2 yg sudi ajar saya psal blog nie..
alangkah bestnya
ha..ha..

story entry kali ini
ialah sy nak tanya pendapat korang
macamana nak gain weight...diulangi gain weight
bukan lose weight
aku rasa aku nie kurus sgt la..
nak jak rasa tembam skit nk  berisi skit
utk pengetahuan korang semua
aku yg dah beranak 2 nie hanya berat lebih kurang 50 kg
seluar zaman anak2 dara tu aku eh pakai lg tau sekarang
aduh

aku dah cuba makan macam2
n makan dalam kuantiti banyak
tp..
:(
aku pernah tanya pakar pemakanan kat klinik
dia kata mungkin metabolisma aku tinggi
sebab tu makanan yg aku makan cepat dibakar n tak 
berpeluang nak menjadi lemak
pulak...entahlah

tapi aku nekad nak try weight gain dari Apetton
aku dulu nak beli tapi harganya pergh mahal ooo
satu tin kecik tu harganya RM 160++ 

aduh tapi nampaknya kena beli jgak..
nak jgak2..nak jugak

No comments:

Post a Comment