ShArIng Is CaRiNg

Thursday, October 14, 2010

"M" is coming over....i hate it!

"M" is finally arrive here
and i hate it most
please...go away
i don't need u
i'm begging u
leave me alone...

ha...kenapa aku benci sgt ngan "M"
sebab "M" ilah penyakit yg dah lama tak dtg
"M" ialah "MALAS"
aku rasa malas nak buat semua benda
badan nak baring je
rasa letih jer memanjang
tolong....

n semalam papa outstation ke jb...so aku ingat selamat la
tak yah masak...
anak2 aku buatkan mee goreng
papa ckp papa akan sampai around 
pkul 9 mlm
kebetulan mlm tadi ada pasar mlm...
so aku nak beli lauk je
aku beli ayam masak merah
favourite dish papa

time nak makan tu
papa tgk lauk
"syg,beli ker masak lauk nie"
aku dgn tersipu2 jwp pelan2
"beli,syg"
papa makan sikit jer
aku tanya kenapa makan sikit
papa kata
"nak yg mama masak"


aku tanya macamana papa tau
lauk tu bukan mama yg masak
papa jawap
"syg,kita dah kawin 5 tahun"
"saya tau mana lauk beli n masak"
"rasa tak sama"
"tak yah tipula"

he..he...
sian papa nak jugak rasa air tangan isteri
ok syg...mama masak special ari nie


aku tanya 

2 comments: