ShArIng Is CaRiNg

Friday, October 15, 2010

Lambat Ambik Aina Sekolah...Sorry


pertama dlm sejarah sejak Aina sek
hari nie mama leh lupa nak amik Aina sek
sian anak mama

he..he..nie la padahnya ralit sangat masak
masak punya masak tak sedar dah pkul 12 tgahri
n aku cam biasa jer selamba jer
masih tak sedar lg...

tapi aku agak aneh keadaan hari nie..
otw amik Aina lalu depan sek...keadaan sibuk sgt
biasa tak macam tu..

ok lg..
n masuk simpang aku tgk PASTI Aina lengang
tak der kete n motor mak ayah student lain
dari jauh aku tgk hanya Aina n Cikgu IILA..
baru perasan..tgk jam
la ...............
la...la...
hari jumaat sepatutnya balik pkul 11.30 tgahri
macamna aku leh lupa

naik jer kete,aku diserang rasa bersalah yg amat
"Aina,mama sorry ye"
"terlambat amik Aina"
Aina kata
"tak pe mama,Aina berbual ngan Cikgu Illa"
"Aina ada ajak cikgu dtg umah Aina"

dalam hati aku mesti cikgu layankan jer la
anak aku nie
dah tak der sape lg yg boleh diajak borak
ngan anak murid pon jadilah

kena plak anak murid yg macam murai tercabut ekor...
tercakap jer



No comments:

Post a Comment