ShArIng Is CaRiNg

Saturday, October 16, 2010

Cita-Cita Aina





Cita-cita Aina
.
.
.
.

sebenarnya benda nie dah lama
tp aku baru teringat nak kongsi ngan korang semua
semenjak Aina dah sekolah nie
aku nampak banyak perubahan pada Aina
cara pemikiran n percakapannya dah lain


lebih proper kalau bercakap
lebih pandai bawak diri
tak malu ke depan
maksud aku dia ada keyakinan diri
n aku tgk dia rapat ngan cikgu..


and one day aku ada tanya
"Aina,aina dah besar nanti nak jadi apa?"
Aina-"Aina nak jadi Doktor"
bagus....2

-mama-"Aina,nak jadi doktor buat apa"
-Aina-"nanti bila mama,papa,adik sakit,Aina leh ubatkan"
-mama-"Adik Arif besar nanti kakak Aina nak adik jadi apa?"
-Aina-"Adik besar nanti jadi Pengarah"
-mama-"Pengarah?Pengarah apa?"
-Aina-"Pengarah apa-apa jer"


Aina,Aina..macam macam...

No comments:

Post a Comment