ShArIng Is CaRiNg

Wednesday, October 17, 2012

Kembali....

Assalammaualikum....dan selamat sejahtera..

dah lebih kurang 4 bulan blog nie sepi tanpa perkabaran
dari tuannya..
kalau pokok baru nak tumbuh dibiar tak terjaga 4 bulan
dah lama dah kering...
nie nasib baik blog...macam tu je la...

sebenarnya ada masa aku jengah jugak blog nie,tp
tak ada rasa nak tambah entry baru
kadang2 tu mood ada,tapi bila bukak mood melarikan diri

social network aku (facebook) pon dah lama aku tak post apa2 status
just bukak n belek2 perkabaran kawan2
mana yg baru kawin,baru dapat anak
mana yg ngada2...benda kecik2 pon nak post
nak bgtau sedunia
sebab tulah aku lama tak post apa2 kat fb..

so benda utama yg aku buat kali nie ialah ubah lagu n background
blog nie
baru semangat skit tuan tanah blog nie
 he,,he,,,

 

No comments:

Post a Comment