ShArIng Is CaRiNg

Wednesday, October 17, 2012

Ceritera Raya 2012

Assalammualaikum.......
aku tahu benda nie dah basi cuma saje belek2 ada gambar raya
so ape kate jadikan entry...

tahun nie semua adik beradik aku beraya kat Tiram
1 Syawal semua adik2 beradik berkumpul
 Alhamdulillah...
malam raya kitaorg buat bbq...
suami tercinta sponsor sate n ayam...
bestnya...
poksu n moksu lepak sama2
lagilah meriah

 ade satu cite kelakar masa malam raya..
aku ditugaskan utk buat rendang ayam...
so sementara nak tunggu rendang kering..
aku slowkan api
aku yg agak letih dan sebab pembawakkan budak
aku terlelap kejap tak dalam bilik
entah brapa lama aku tertido..tetiba aku dengar kecoh2
kat dapur...rupanya rendang aku nyaris hangus
nasib baik ramai penyelamat
ada moksu n kakak2ku
aku yg masih mamai2
hanya mampu jawab "ye ke"

jadi terpaksalah moksu "membaiki" rendang aku
he..he...
esoknya bila semua bukak cite nie...
aku gelak besar
namalah rendang moksu...bukan rendang wawa..

so nie lah gambar kami semua...









No comments:

Post a Comment