ShArIng Is CaRiNg

Wednesday, March 2, 2011

Kelakar Seram...


Go to fullsize image

assalammualaikum..semua..
insident ni berlaku several month ago
tapi bila teringat balik kelakar..

so tu yg teringat nak share ngan semua


untuk pengetahuab semua kalau arif terkejut nak susu malam2
akulah yg akan buat
memang dari Aina dulu lg
kira dah macam official job utk aku

sebab aku nie telinga lintah,anak merengek skit jer
dah sedar
kalau papa..sorrylah
anak melalak tepi telinga pon selamba jer tidor

suatu malam,kami semua tdo awal.around pkul 11 mlm.
n tengah malam tu tetiba arif merengek n menangis.
aku yg mengantuk yg amat ingatkan dia nak susu.tapi
bila aku pegang botol susu dia dalam keadaan samar
samar tu 
aku rasa ada susu lg
so aku ingatkan dia mengigau 
jadi aku tepuk2 dia suruh tdo

suddently..kuat plak nangisnya n tangannya point kat 
cermin meja solek
aku dah start fikir lain,
(fikir,ada "benda" kacau)
selalu kalau terjaga malam 
mesti nak susu
tapi lain plak malam nie

aku kejut papa
dia plak tak bangun
aku baca 4 kul,tak jalan jugak
at last aku g bilik air amik wudhuk n baca 4 kul
ayat kursi hembus kat Arif
Arif masih tunjuk2 kat cermin sambil nangis kuat2
aku dah seram yg amat
nak tgk cermin tu pon takut
yelah kang terpandang "apa- apa" kang

aku kejut papa
suruh tgk Arif
pastu dia bangun n bukak lampu
n tgk botol susu Arif
rupa..rupanya...ha..ha..ha..
hanya air masak jer dalam botol tu
papa ckp sebelum tdo tadi dia masukkan air
 masak skit dalam botol tu

PATUTLAH..Arif tunjuk2 kat meja solek,rupanya nak bgtau
dia nak susu
sebab
kat meja solek tu aku stand-by termos,air 
masak n susu.senang kalau nak buat susu tgah malam

yg aku plak ingatkan ada "benda" lain such as "hantu"


kelakar seram kan..

No comments:

Post a Comment