ShArIng Is CaRiNg

Tuesday, March 1, 2011

Being Arrogant...OMG

Go to fullsize image


assalammulaikum...

Arrogant= sombong

sombongnya image di atas itu

sajer jer letak sebab nak despribekan arrogantnya wanita itu

ha..ha..

sebenarnya dah lama peram cite nie
malas nak cite apa yg org buat kat aku
tapi ada sok sek plak lately nie yg mengatakan aku nie
SOMBONG..

ASTAGFIRULLAHHALAZIM..
mintak dijauhkanlah sikap tu

"wawa tu sombong,skang, berlagak"
dulu kalau masa mesti lepak umah aku,skrang nie tak,
dulu kita tolong dia,bla..bla..bla...
mentang2 lah suami dia GM..bla..bla n so on

begitulah galaknya kata2 org itu
amat pedih tapi kutelan dengan senyuman..
ALHAMDULILLAH..
terima kasih kerana telah membuat fitnah kepadaku n menyebarannya
kepada semua
sebenarnya apa yg  "dia" ckp pasal aku semua org bagitau
aku


"Dia" ingat aku tak tahu
cuma malas nak besarkan cite
lantaklah ko nak ckp ape pon
tak jadi kudis pon

tapi kalau kena org yg "hangin"
mesti dah jd perang besar


aku rasa aku masih lagi mampu pikir secara waras
n aku masih lagi mampu hormatkan "dia" sebagai
org yg lagi berumur dari aku 

org itu tak sedar apa yg dia dah buat kat aku yg buat aku kecil hati n seterusnya menjauhkan diri dari  dia
beb..dulu memang tak dinafikan aku baik ngan "dia"
tapi masa tu aku tak "kenal" dia lagi
depan aku suka sangat cite pasal
keburukan org lain
so belakang aku jugak tak mustahil "dia" cite pasal aku kan

aku tak gunakan kedudukan papa utk aku "dipandang"
aku tak mintak staff2 papa hormat aku
aku treat diaorg macam kawan..
aku boleh bertegur ngan sapa2 pon
kalau aku sombong,knapa aku leh pulak baik 
ngan tukang kebun pejabat

cuma aku nie bukannya jenis yg peramah yg amat
kalau dgn yg tak kenal aku tak la ckp sangat
or dgn staff lelaki aku tak la tegur

Akhir bulan 4 nie genaplah setahun "kejadian" 
yg "menyedarkan" itu berlaku 
dan sejak itulah berlakunya "jarak"antara aku dan "dia"

sebenarnya aku malas nak bermasam muka dengan dia
pusing2 jumpa jgak hari2
dah duduk satu tempat
tapi aku hanya mampu berdoa
semoga suatu hari nanti keadaan akan jadi baik

No comments:

Post a Comment