ShArIng Is CaRiNg

Monday, January 3, 2011

Sesi Persekolahan 2011




pic was taken early mornin'

Assalammualaikum semua
amacam pagi ini.
hopefully semua ok

hari ini 3 hb januari 2011 
bermulanya sesi persekolahan tahun ni
kakak aina super xcited
nak ke sek..

gambar di atas sebelum kami keluar umah
tq to adik..yg tak meragam sangat pg nie
bila terpaksa bangun,mandi sebab
nak temankan kakak aina sek
papa plak ada hal yg tak dapat dielakkan
so nampaknya aku yg kena take over..

lepas semua urusan pendaftaran n membayar yuran selesai
aku tgk aina dah ada kat kelas
siap tadi "tour guide" utk kekawan baru kat sek tu
ha..ha..kelakar aku tgk..
maklumlah senior...
masa nak balik..tetiba hati aku sebak n sedih skit
kenapa..?sebab..sebab,,
terpaksa berpisah ngan aina
yelah..mana taknya
sebulan lebih cuti..dia mana ada berengang ngan aku
mamanya



ha.ha..
balik sek..jer masa aku amik aina
aku ckp ngan aina
"Aina,masa Aina gi sek tadi,mama rindu n sedih Aina tak der"

ha..ha..dia ckp
"mama.jgn la sedih..Aina g sekolah jer..nanti Aina balik la"

mama...speechless kejap...

src="http://dl4.glitter-graphics.net/pub/2252/2252954t9qlwdnpxv.gif" width=75 height=54 border=0>


No comments:

Post a Comment