ShArIng Is CaRiNg

Saturday, November 27, 2010

Alamak..Termalu Sendiri...

Go to fullsize image

ha..ha...kelakar..
benda nie terjadi rabu lepas masa aku 
sekeluarga balik tiram
kami bertolak dari umah agak lewat 
ditambah pula melayan kerenah aina yg nak makan Pizza Hut

so kami sampai tiram around pkul 11.30 malam
lepas dah settle amik beg n anak pon dah tdo
papa nak check email
pasal kerjalah apa lg kan..
so tak lama lepas tu papa dah siapkan kerja dia n masuk tdo...

masa tu aku ngan my cousin "Jihan"
lepak tgk tv
lepas papa "sign off"
mama "sign in" 

so nak jd cerita,mama pon check FB
masa tu sambil tgk tv sambil layan fb...
tetiba aku jd pelik..
tp aku diamkan jer..
ramai benar yg add aku nie...
agak2 dalam 50 0rg...
aku bukak satu,tgk semua org LPP..
n semua kawan kerja papa

pada aku..org dah "add" kan tak kan tak "approve"
pulak..
kang org kata isteri Rusdi "sombong"
ada la dalam 4-5 org yg aku yg aku approve

pastu..sepupu aku dtg tgk FB aku,aku cakap ngan dia
yg "ramai plak kengkawan abang add aku nie."
"nak tanya ngan dia,dia dah tdo"

pastu aku tekad kononya nak kejot papa tanya
baru jer nak bangun kerusi tetiba Jihan cakap
"kak wa,nie bukan ke profile abang rusdi?"
aku pon cepat2 tgk
"ha'ah betul la"

memang patut pon ramai kengkawan LPP add dia
rupanya memang FB dia
yg aku ingat fb aku
kira kes misunderstanding la nie..
n kami bantai gelak sama2
no wonderlah Fb dia rupanya 
abang lupa nak "logg off "la 2

yg aku pon satu tak check btul2..
esoknya aku cite ngan hubby
dia senyum n kemudian ..
bantai gelakkan aku jugak

malu..malu...

No comments:

Post a Comment