ShArIng Is CaRiNg

Monday, October 4, 2010

MANTRA pulak...



hari nie..turn tgk dvd mantra pulak...sebenarnya beli ari jumaat lagi
tp baru sekarang dpt tgk...
takut,takut berani nak tgk...

tgk pon siang....kalau malam tobat aku tak tgk...
he..he...
bentang toto..n 3 beranak nie tgk tv...
mula2 aina takut2
siap suruh mama tukar cite lain
tapi aku nak tgk cite nie
pujuk punya pujuk...aina approve
tp dia kata lepas nie dia nak tgk dvd mickey mouse
oklah....

15 minit pertama aina "menyorok" dlm bilik...
aku ckp meh la tgk ngan mama
aku pon sebenarnya buat2 berani...
tgk sambil tutup muka ngan selimut n bantal
pas2 aina pon keluar...tgk sama ngan aku....
selamba jer anak dara aku nie...
part2 yg seram aku tutup muka dia ngan selimut
dia marah...mama,aina nak tgklah...
aina ckp..mama,tak der aperlah,tu bukan hantu..orang...
malu aku.....
he..he...

No comments:

Post a Comment