ShArIng Is CaRiNg

Wednesday, May 23, 2012

Bagai nak gugur jantung ini..........

Assalammualaikum....

hari ini 4hb mac 2012,tercatat satu sejarah yg mungkin agak lama untuk 
aku boleh lupa..
knapa sebab...aku rasa macam hampir hilang anak
sulungku..puteri tunggalku..
akibat kelalaian aku,papa..

cite macam nie...pagi tadi aku bangun awal utuk beli sarapan dan  pegi pasar
so memandangkan semua tidur lagi selepas subuh tadi malas nak kejut
cuma gerakkan papa n bagitau nak ke pasar

oleh kerana ari cuti ,ramailah orang kat pasar
so aku agak lambat sampai ke rumah..
otw nak masuk pintu pagar,dari jauh aku nampak ada sorang budak nie
jalan keluar dari kawasan ppk ke jalan besar

bila aku lalu ngan kete sebelah budak tu 
YA ALLAH 
anak aku Aina 
dalam keadaan menangis..
nak mama..nak mama

PERASAAN AKU MASA TU...
SEDIH,KESIAN,MARAH,BERSYUKUR N MACAM2 LAGI

terus aku suruh Aina masuk n pecut kete balik
balik jer tak sempat matikan enjin aku terus masuk umah n cari papa
bertambah geram bila tgk dia tgah berselimut elok jer sampai anak
keluar rumah pon tak sedar

so...AKU YG TAK PERNAH2 TINGGI SUARA KAT PAPA
TERUS PEKIK KAT TELINGA DIA SURUH BANGUN N MARAH 
DIA YG TERKEJUT N PELIK KNAPA BINI DIA MARAH SEMACAM

setelah sesi melepaskan kemarahan selesai,bermula sesi hiba terbayang kalau
apa2 yg buruk berlaku pada Aina..
kami semua menangis....
dan masing2 berjanji akan lebih berhati2
n aina janji tak akan buat lagi

padahal aku dah kunci pintu,aina boleh panjat kerusi n bukak
semata2 nak cari aku

Aina memang paling rapat dengan aku
tak boleh berenggang
 kuat beremosi macam aku
kira aina mameng copy n paste akulah

 

No comments:

Post a Comment