ShArIng Is CaRiNg

Wednesday, November 16, 2011

Soooo Annoying....

Assalammualaikum....

n salam sejahtera warga blog sekalian
harap sihat selalu...

dah lama tak menambah entry...
last week member lama ada call,
dia tanya awat tak update blog ari2..
tetiba aku terkejut,,awat aku bertanya
ko ikut blog aku ker?
dia kata ikut...
perg..kembang sekejap bila blog sendiri
ada pengikut...seronok2

tajuk enrty kali nie agak ganas....
ha..ha..
ini disebabkan sebilangan friends kat fb yg post
benda yg aku rasa annoying sangat
korang sure pernah rasakan..
korang akan rasa apa yg dia post macam tak 
patut,
time baca status seseorang tu rasa menyampah jer
atau menjengkelkan
tak berapa faham,perg..
nanti aku bagi contoh...

NAK DIINGATKAN N DIBERITAHU NI YE..
BUKAN FRIENDS DALAM FB AKU NIE JE YG AKU MERUJUK 
PASAL HAL NIE
TAPI MENYELURUH
SO JANGAN NANTI KATA AKU CAKAP PASAL KORANG2 PLAK..

ada aku terbaca,post status pasal dia tak leh semayang 
pasal period..
eeiiiiiiiiiiiiii.....
beb,tu pon nak bgtau ker....yang terbaca pon rasa
menyesal terbaca
tak malu ker nak bagitau semua orang
rasa berbangga ke...
lagi satu kejap2 post pasal suami atau bf
yg kononya super caring kat dia
siap amik gambar pemberian hadiah dari sidia
taulah mungkin dia nak berkongsi kegembiraan tapi 
tak terfikir ker telah wujud perasaan riak di situ

kalau sekali sekali tak per,tapi most of the time
postnya pasal pasangannya ajak holiday,
pasangannya belikan itu ini
pasangannya sangat baik sebab ikutkan saja kemahuannya
love u,miss u
eiiiiiiiiiiiiiii......

IT'S SOOOOOOOOOOO ANNOYING.....

MEMANG KORANG AKAN KATA LANTAK LA
TU HAK DIA,TAPI TAK SALAH TEGUR MENEGUR

tak dinafikan aku sendiri pon kadang kala ada post status
pasal hal2 macam nie
tapi tak la sampai amik gambar hadiah pemberian papa n share kat fb
pada aku tu dah too much...

benda tu semua terlalu peribadi,
n papa pon dah ingatkan aku jangan wat macam tu
nak share perkara2 yg biasa2 n general jer
tak perlu terlalu specific

lagi satu,aku kekadang geram n sikap papa
yg terlalu baik dengan kawan2nya
yang MASA SENANG LUPA,MASA SUSAH CARI...

kalau dulu,masa susah muka papa lah dia dia cari untuk mengadu hal,
tapi bila senang sikit terus lupa beb,call tanya kabar
pon tak

abang kalau macam tu,dia tak akan call n tanya kabar orang macam tu
sebab takut nanti orang ingat kita nak menumpang senang dia

tapi bila member dia lupa kawan bila senang nie call time susah,dia tetap layan n tolong
PPPPEEEERRRGGGG,
sakit ati aku tengok

kalau aku lantak ko la terlingkup
tu la berlagak sangat
tapi papa tak...

Alhamdulillah....aku berimamkan khalifah yg berul...
sekian...



No comments:

Post a Comment