ShArIng Is CaRiNg

Friday, August 12, 2011

Karipap Sardin









Assalammualaikum....n salam sejahtera semua....skrang pkul 6 pagi...sunyi sepi umah...lepas solat subuh bjemaah ngan papa tadi,papa pon terus kedebabum..tdo balik..sebab semalaman tak tdo lg....

smalam balik dr tgk persiapan majlis utk ptg nie pkul 1.30 n sambung tgk badminton,sahur n subuh terus...

aku rasa tgahri baru bagun tu...he..he...

smalam aku try buat karipap sardin,tetiba tekak teringin...so buatlah..emm....oklah dpt puaskan tekak...

lauk buka puasa smalam,sotong masak sambal n ikan masak kicap serta karipap karipap cinta....ehh silap karipap sardin..he.he..

ari nie cuti masak sebab berbuka kat masjid ...ada program pejabat...lega..

few days before papa ada tanya for our 6th  Wedding Anniversary,nak berbuka kat hotel ker..as his present. tp aku tak berapa nak la....sebab...tak suka nak berebut amik makanan n nanti kelangkabut nak solat maghrib n isyak serta terawih..

suddently,papa make a suggestion..apa kata papa masak on thah day..emm...

aku bagaikan nak ketawa.."awak sejak kawin,mana ada masak,masak meggi jer la kot" aku kata..

"ehh,jangan terkejut nanti"ari tu nanti mama duk diam jer..tau2 ada lauk berbuka...lauk beli kot"papa kata plak..

apa2 jer la papa..love u like always...


No comments:

Post a Comment