ShArIng Is CaRiNg

Wednesday, June 15, 2011

Kejadian mistik

Assalammualaikum..warga blog..

dah pertengahan bulan Jun baru berpeluang
nak menyinggah kat blog sendiri..
banyak perkara yg terjadi
yg menuntut masa n kederat sy nie..

banyak sangat benda yg terjadi dalam  hidup aku 
masa 2 minggu ni
kebetulan plak cuti sek
emm...kejadian mistik...
tulah yg berlaku
bukan ke atas aku la
tp pada org sekeliling aku
seram ooo...
aku tak pernah xperience benda nie
n hopefully tak nak jumpa benda2 
macam nie...
sebab aku nie dah la penakut...

n kebetulan masa cuti sek tu,adik ipar aku
kahwin
tragisnya suaminya terkena buatan orang
kurus sgt jadinya
tak boleh makan n buang air
siksanya aku tgk...

n malam persandingan tu diaorg histeria
so cancellah nak ambil gambar
dengan mak andam skali kena sampuk
 lepas t bergilir2 kena sampuk
adik ipar merapu cakap siam
 panggil ustad n bomoh baru la ok

kerja2 kurafat n bersahabat dengan jin serta syaitan nie
tak faham kenapa ada segelintir manusia sanggup
gunakan pengantara syirik nie utk kepentingan sendiri

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl3.glitter-graphics.net/pub/562/562533u0o2a5gt9f.jpg[/img][/url]

No comments:

Post a Comment