ShArIng Is CaRiNg

Saturday, March 5, 2011

Thing That Scared You

Go to fullsize image

Go to fullsize image

Assalammualaikum n salam sejahtera semua
It's weekend n i stay home..
home alone without my dearest hubby..
kemana?where else?outstationlah
sukan Lpp

emm..entry kali ini agak panjang.
nak mengimbau apa perkara yang membuatkan
kita tak senang duduk,gementar n parkinson
secara tiba2..
ye,perkara yang membuatkan kita teramat takut di ketika itu.
bagi saya,saya dapat senaraikan 4 daripadanya..

1st of all,ialah kali pertama sekolah..takut ooo
yelah selama nie familiar ngan same faces
tetiba ada ramai pulak stranger.
ketaq lutut.
As long as i can remember,aku menagis tak hengat




2ndly,ialah masa na amik result atau terima result 
melalui pos..tak kiralah upsr ker,pmr ker,spm ker hatta terima
surat result politeknik melalui pos..
time tu semua surah dibaca utk tenangkan perasaan nie

3rdly,masa test kete JPJ.seram sejuk rasanya
macam aku kena JPJ yg muka mcm nak belasah org..
serius je...bertambah kecut aku.
setiap saat yg berlalu terlalu lambat rasanya.
pulak tu banyak kesalahan yg aku buat
yg kelakar aku tak ikut laluan yg sepatutnya
aku ikut half way jer
kiranya aku tak completekan laluan yg sepatutnya

teringat lagi JPJ tu tanya
"Awak nie boleh bawak ke tak nie"?
pulak tu aku boleh pulak menjawab
"Boleh,tapi sebenarnya saya nie takut sangat ngan cik JPJ nie"
Dia senyum..

n the best part is...aku lulus..tak sangka kan


last but not least,bila masa nak melahirkan..
exspecially ..masa Aina..yelah beb
No experience..terfikir kalau meninggal ker apa per?
sebelum tu dah siap mintak maaf ngan papa n my parents semua
"mintak ampun segala dosa,halal makan minum,redhakan segalanya...

so itu sajalah yg dapat sy kongsikan..
enjoy..

src="http://dl10.glitter-graphics.net/pub/547/547970o2e46og8py.gif" width=100 height=100 border=0>





No comments:

Post a Comment