ShArIng Is CaRiNg

Thursday, February 3, 2011

New Gang...Super Junior

assalammualaikum..
nak tanya korang minat tak dgn korean drama?
aku...ermm..entah sebab tak pernah layan kan
so tak tau la minat ke tak

sebenarnya sajer je tanya sebab rasanya
korean drama or lagu korean nie cam
dah jd satu tren baru kat M'sia nie
cuma aku jer yg tek terikut dgn "benda" nie

contohnya adik2 ipar aku minat giler ngan korean drama
siap ada full series dalam lappy masing2

leh kata kebanyakkan pelakon "sana"
diaorg kenal
kalau tanya aku,sure aku ckp
korean actor tu artis hongkong
yelah beb..mana amik port ngan benda2 nie

tapi petang tadi,something happend
ada la satu lagu nie aku slalu dgr
selidik2 punya selidik rupanya lagu korean artist
nama bandnya supr junior
lagunya yg hot..
"sorry..sorry"
terus tangkap suka ngan lagu nie

lagipun gang nie pandai menari...

so nielah my new favourite thing

View Image

No comments:

Post a Comment