ShArIng Is CaRiNg

Thursday, February 3, 2011

Finale Lagenda Budak Setan

View Image




assalammualaikum...
aduh rindunya dengan blogku..
kesian kan..
dah lama tak update 
ape2 cite..

alasannya macam biasalah..agak kesuntukan masa

di kesempatan ini
nak share skit pasal this thing
sementara anak2 n papa tdo
leh ngomel2 skit kat blog..

drama Lagenda budak setan nie mula2
aku tak berapa ikut sangat
sebab..sebab..pelakon wanita dia aku rasa
tak masuk lakonannya..
tak feel sangat mcm lisa surihani
he..he..ewah..mcm director plak..

tapi bila masuk jue aziz,aku start ikut
sebab lakonan dia ngan farid kamil nampak mcm serasi sangat
scene bercinta,sedih,ketawa macam hidup

n yg paling aku suka..scene masa jadi suami isteri..
romantik sangat...cute..la diaorg nie

last tuesday,sebenarnya episod terakhir L.B.S
nie..
aku nie beria-ialah tunggu
tp pkul 9.45 tetiba papa pasang DVD plak..
alamak..potong stim la papa nie

so terpaksalah aku akur
papa kata.. "ala,nanti mesti ada ulangan"

so semalam pkul 6 petang ulangan L.B.S kat astro prima..
aku yg tengah masak
buat sambal ikan bilis dah tak khusuk memasak
cepat2 aku siapkan masak

tak lama lepas tu papa balik dr pejabat
so kitaorg tgk sama2
korang tau kan..lastnya ayu meninggal masa lahirkan 
anaknya..
masa babak ayu mati n kasyah ada..aku apa lg





sedih oo..sampai papa peluk aku..
terasa cam real plak..
arif yg ada kat stu..terkebil2 mata tgk aku nangis
n korang tau..tetiba dia berlari ke bilik n amik
sapu tangan n kesat air mata mamanya..

so toucing..

No comments:

Post a Comment