ShArIng Is CaRiNg

Sunday, December 12, 2010

Aina's miracle


 askum para reader semua
perg..tajuk..Aina's miracle
apa yg ajaib sangat tu
aku tak tau la korang
tp pada aku pelik skit la

apa dia?
 ...
..
.
ha..jeng..jeng..jeng

miraclenya ialah aina anakku
boleh menulis ngan kedua2 belah tangannya
kiri n kanan
n yg agak pelik kualiti tulisannya agak sama

dulu mula2 aku tak perasan
tapi lama2 bila tgk dia mewarna n menulis
aku perasan keadaan ini
bila dia lenguh tulis atau mewarna 
dengan sebelah tangan tu
dia akan tukar
perg..cayalah..
tak pernah aku jumpa lagi

kira aina ada kelebihan bila sekolah nanti
aku tak tau dari mana datanngya gen menulis
dengan both hands
nak kata dari aku atau hubby
nampaknya tidak
sebab both of us menulis ngan satu tangan je
iaitu kanan
well setiap anak2 have they own specialty
so reader do u have one?

1 comment: