ShArIng Is CaRiNg

Saturday, October 2, 2010

Layan DVD


hari nie aku layan dvd,nak keluar tak de mood..lagipun banyak keje kat umah
nak lipat kain ,nak iron baju...sementara papa tak der g indon nie..

actually,dah lama aku nak tgk cite nie,tp tak kesampaian nak tgk wayang
yelah susah ada anak kecik nie..
so last2 aku dapat tgk dvd jer lah

eemmm...not bad....banyak dugaan utk mereka...tp tak cukup utk buat aku menangis
tak toucing sgt....biasa2 jer tahap sedihnya tu..

tp persoalannya..ada ker org sesetia tu...? kasyah,sanggup buat apa sahaja asalkan ayu bahagia...
azmi pulak..hanya berani berkasar dengan wanita jer..
aku rasa jln citenya tak dapat nak menggambarkan keseluruhan novel...
aku rasa keciwa...bukan apa...dr fed-back kengkawan yg tgk filem nie cakap betapa hebatnya cite nie...
tp pada aku,banyak yg longgar....
mungkin satu2nya yg membuatkan filem nie "nampak hebat" ialah watak kasyah
mungkin ramai org kata filem nie best adalah semata-mata simpati n kesian pd watak kasyah yg kehilangan ayu...
bukan plot ceritanya

nie cuma pendapat ikhlas sy...korang mcmana?




No comments:

Post a Comment