ShArIng Is CaRiNg

Friday, September 3, 2010

Kuih Tart Gulung....

sememangnya tiap2 tahun kuih nie menjadi kuih kegemaran kami sekeluarga..leh dikatakan menu wajib utk buat...
tp tahun nie mood utk buat kuih raya agak menurun..sampailah papa ckp.".syg tak buat kuih raya ke tahun nie"
n sebenarnya mood tak berapa nak ada...campur malas skali ..ha..ha...

n rabu lepas,akhirnya aku decided buat jgak tart gulung nie...finally
pagi2 lagi aku dah g pasar nak cari lauk masak utk buka puasa
ptg nanti..yelah nak cepat...ptg nanti sesi buat kuih...kang leka buat kuih
,tak berbuka aku sekeluarga...

n by noon aku dah siap masak..menunya masak lemak labu,sambal blacan n ikan bawal masak merah..n lepas zohor aku memulakan operasi....
mula jer operasi..anak2 pon mulakan operasi mengacau...aduh pening aku...kejap2 datang tgk,kacau,gaduh...
siksanya aku nak abiskan adunan nie...tp alhamdulillah siap 3 balang...


2 comments:

  1. akak,sy dah komen..
    akak copy n paste je..
    lau rajin,letak kat side bar akak tnda akak join yer..

    ReplyDelete
  2. wah...nak kena datang endau la raya nie...nak makan kuih tart...hehehe...

    ReplyDelete