ShArIng Is CaRiNg

Thursday, August 26, 2010

Cuti sek...sempena NUZUL QURAN..

Sorry Aina...he..he...sebab...rupanya hari nie tak sek...pagi2 mama kejut Aina bangun nak g sek..patutlah liat nak bangun..siap nangis2 lg...Aina ckp "mama.ari nie tak sek...cikgu ckp"..actuallynyer dr semalam lg aina dah ckp tpi aku tak pasti..aku tanya mana surat...dia cakap tak der..aku ingat dia main2 jer...

so aku siapkan aina macam biasa...aina muka tak puas hati...rela dlm terpaksa...n papa yg hantar aina g sek..tak lama lepas 2..papa balik ngan Aina sekali...turun jer kereta tak kira banyak Aina terus MEMBEBEL...KAN AINA DAH CKP...MANA ADA ORANG KAT SEK...mama dengan rela mendengar bebelan aina sambil tersenyum..lain kali percayalah ckp anak....sian Aina...kena bangun...

rupanya ari nie cuti sek belah pahang coz NUZUL QURAN...ingat Johor tak amik cuti..ingat Pahang pun skali tak amik cuti...salah la..anak aku sek ikut Pahang punya kalender la...



2 comments: