ShArIng Is CaRiNg

Tuesday, August 3, 2010

aku baru berselera makan...


sejak jumaat,perg..terasa diri ini diuji btul....mana taknya...mlm khamis 2..arif buat hal...tak berapa lena sgt tdo..merengek je..menangis...so mamanya kejap tdo kejap bangun jaga arif....naik senoning kepala pagi 2...tak cukup tdo...mata dah macam kungfu panda..ala 'poo'2...

ditambah pula dengan tetiba jer sakit2 badan..papa plak g jb..pagi 2 rasa lapar nak makan,tp tak leh tercuim bau nasi..nak muntah...aku g kedai..cr perencah nasi goreng..balik buatlah nasi goreng tapi hampeh jgak..tekak tetap berdegil tak nak terima..perut eden dah berkeroncong..bukan setakat keroncong,mcm2 iramalah..sampai head banging mintak diisi...tapi..tetap nak muntah..nak tak tak aku terpaksa isi perut dengan air susu...

perkara ini berlarutan sampai ptg...ptg tu papa balik dr LPP..n ckp esok nak g batu layar..camping n tdo sana..siap dah beli khemah n tilam udara 2...xcited nak kumpul ramai..aku pon rasa ok gak..lama tak jumpa kengkawan papa..n mana tau esok aku akan kembali berselera...

"ketidakseleraanku" utk makan ku ajukan pada papa...papa kata try makan makanan masam...so aku try makan straberry kerin..erm..ok la sikit..wlupun tak sepenuhnya...so mlm tu papa belikan aku mihun sup.aku tekak nampaknya boleh terima sikut...4-5 sudu jer aku makan..lebih 2..anak2..n papa habiskan...erm....mlm 2 aku tdo awal..anak2 aku hand over pada papa..dengan perut yg tak berapa kenyang aku tdo...esoknya  pkul 6 pagi aku bangkit n terus masak nasi lemak utk dibawa sebangai juadag picnis di batu layar ...yahooo...

so that it 4 now....

No comments:

Post a Comment